خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه حضور روحانیون در سیل اخیر بسیار چشمگیر بود گفت: حضور جهادی طلاب و روحانیون در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۶۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از سوره مائده اظهار داشت: خداوند در این آیات بر ترک معصیت و اجرای عدالت تأکید کرده است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها همواره نیاز به نصیحت و موعظه دارند افزود: حضور جهادی طلاب و روحانیون در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه حضور روحانیون در این سیل بسیار چشمگیر بود، ابراز کرد: علی‌رغم اینکه این سیل ناگوار و همراه با رنج بود، ولی در باطن خود دارای برکاتی که نشان از همت جهادی مردم، نیرو‌های مسلح و روحانیت بود.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور طلاب در سیل اخیر بسیار مهم و تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این‌ها گوشه‌ای از همت و همدلی ملت ایران بود و این حضور روحانیت نمایانگر تبعیت روحانیون از مقام معظم رهبری بود.

استاد برجسته حوزه علمیه ضمن تشکر از فعالیت‌های مشجمع نمایندگان و فضلای حوزه خاطرنشان کرد: در آینده نیز شاهد حسن خدمات طلاب و پیشتازی طلاب در عرصه‌های مختلف باشیم و امیدواریم با تلاش‌های مضاعف کار‌های بزرگ‌تری توسط حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه مسئولان حوزه باید آینده این نهاد را بیشتر مورد توجه قرار دهند، افزود: باید روحیه جهادی میان طلاب و روحانیت تقویت شود؛ حرکت روحانیت در سیل اخیر به صورت کاملاً جهادی و به دور از مادی‌گرایی بود که باید این روحیه تقویت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها