مدیرعامل موسسه آموزشی معراج اندیشه:

تربیت نسل ارزشی باید جزو اولویت ها در کنار مباحث آموزشی باشد

مدیرعامل موسسه آموزشی معراج اندیشه با اشاره به روند تاسیس این موسسه آموزشی و اهمیت آن، اظهارداشت: تربیت نسل ارزشی باید جزو اولویت در کنار مباحث آموزشی باشد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۷۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش سرویس بسیج دانش اموزی  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد حبیب پور واقف توجه به مسائل علمی و آموزشی دانش آموزان موسسه را از مهم ترین اهداف آن عنوان و بیان کرد: در همین راستا برای ارتقا علمی دانش آموزان موسسه از کادری مجرب و توانمند بهره می برد ولی در کنار آن مسائل ارزشی و اعتقادی نیز از اولویت های این مجموعه است.

وی نگاه تربیتی این موسسه را از رویکردهای مهم آن برای تربیت نسل جدید دانست و اضافه کرد: امروز خانواده ها با توجه به پیچیدگی های عصر حاضر و بروز برخی از ناهنجاری ها در جامعه دغدغه تربیت فرزنداتن خود را دارند و در همین راستا از این موسسه استقبال چشمگیری شده است تا بتوانند سلامت فرزندان و آینده جامعه را تامین کنند.

حبیب پور واقف ارتقا بینش دانش آموزان و مردم بر اساس آموزه های دینی، نهادینه سازی رفتارهای ارزشی در دانش آموزان، توسعه دانش های نیاز روز دانش آموزان همچون مهارت های اجتماعی و زندگی را از ماموریت های مهم موسسه آموزشی معراج برشمرد.

وی توجه به تزکیه را در کنار تعلیم از مهم ترین مولفه در این موسسه نام برد و افزود: با توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب تلاش داریم در کنار آموزش و تعلیم دانش آموزان در خصوص علم و پزوه، رفتارهای ارزشی برگزفته از آموزه های اسلام و ائمه اطهار علیه السلام را به صورت عملی تبیین و گسترش و نهادینه کنیم تا برای جامعه الگوهای رفتاری مناسب تحویل دهیم.

حبیب پور واقف فعالیت های مختلف آموزشی و مشاوره، برگزاری کلاس های علمی و کنکور، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی همچون امید دانش، فجر دانش و آفتاب دانش، برگزاری دوره های مخصوص آمادگی برای المپیادهای علمی را از دیگر فعالیت های این موسسه خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها