خبرهای داغ:
در سایه خانه خدا

تابستانی شاد و مفرح با ثبت نام در مدرسه تابستانه مسجد توحید

کانون فرهنگی و هنری و پایگاه مقاومت بسیج شهید الهیار جابری مسجد جامع توحید بیرجند در تعطیلات تابستان کلاسهای اوقات فراغت شاد و متنوعی برای دو گروه سنی دبستان و دبیرستان پسران در قالب طرح مدرسه تابستانه برگزار می کند.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۹۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی همزمان با آغاز فصل تابستان و ایام تعطیلات، مسجد جامع توحید شهرستان بیرجند با همکاری پایگاه بسیج شهید الهیار جابری کلاسهای شاد و متنوعی را برای دانش آموزان دو گروه سنی دبستان و دبیرستان پسران در قالب طرح مدرسه تابستانه برگزار می کند.

اوقات فراغتی شاد و مفرح با ثبت نام در مدرسه تابستانه مسجد توحید

 حجت الاسلام سید رضا هاشمی امام جماعت و مدیر اجرایی طرح اوقات فراغت مسجد جامع توحید بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  با بیان اینکه در طرح مدرسه تابستانه دانش آموزان شادی، آموزش و معنویت را در سایه مسجد کسب می کنند، افزود: این طرح با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج بیرجند، پایگاه مقاومت بسیج شهید الهیار جابری، کانون فرهنگی و هیأت امنای مسجد جامع توحید برگزار می شود.

اوقات فراغتی شاد و مفرح با ثبت نام در مدرسه تابستانه مسجد توحید

وی با بیان اینکه این کلاسها برای رده های سنی دبستان و دبیرستان پسران است، ادامه داد: علاقمندان می توانند تا 30 خرداد هر روز یک ساعت قبل از نماز و یک ساعت بعد از نماز با مراجعه به مسجد توحید و یا تماس با شماره تلفن 09915169246 در این کلاسها ثبت نام کنند.

مدیر اجرایی طرح اوقات فراغت مسجد جامع توحید با بیان اینکه این کلاسها از 31 خرداد ماه آغاز و به مدت دو ماه تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت، افزود: کلاسها دبستان در روزهای شنبه، دوشنبه، پنج شنبه و مقطع دبیرستان در روزهای یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 9 تا 12 صبح برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به طرح بچه های بهشت ویژه مقاطع تحصیلی دوره دوم دبستان و دوره اول دبیرستان گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی و کاربردی با بهره گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، اعطای گواهینامه معتبر، بازدیدهای علمی و مذهبی، اردوهای شاد، استخر، کوهنوردی و مسابقات فوتسال از  مزایای طرح بچه های بهشت است.

اوقات فراغتی شاد و مفرح با ثبت نام در مدرسه تابستانه مسجد توحید

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها