خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: در مطالعات احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین تمام موارد ترافیکی بررسی و لحاظ شود تا بعدها مجبور به اصلاح مسیر نشویم.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۰۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد در جلسه بررسی و تعیین تکلیف راه در دست مطالعه مهرگان به قزوین که با حضور مدیرکل دفتر فنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و دیگر مسئولین برگزار شد، احداث این جاده را از مطالبات مهم مردم مهرگان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهر مهرگان به عنوان یک شهر جدید تعریف شده و از همان ابتدا می بایست تمام زیر ساخت ها و راههای،دسترسی آن در نظر گرفته می شد، اکنون نیز بانیان اصلی احداث مسیر مذکور اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری محمدیه است و حضور مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار محمدیه در جلسات مربوطه الزامی است.

وی حضور کارشناسان دفتر فنی در جلسات کارشناسی احداث جاده را ضروری دانست و و گفت: طی تفاهم نامه ای که برای احداث مسیر داشتیم ، تاکید شده بود حضور کارشناسان حوزه فنی استانداری به عنوان شخص ثالث و مرجع حاکمیتی در جلسات کارشناسی ضروری است.

فرخ زاد در پایان مقرر کرد جلسه آتی در محل پروژه و با حضور مشاوران آب منطقه ای، شهرداری و راه و شهرسازی برگزار شود تا تمام جوانب در محل بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها