سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد

طی مراسمی محمدرضا نیکبخت به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۳۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا نیکبخت در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ابتدای صحبت‌های خود ضمن انتقاد از کوچک بودن فضای جلسه، اظهار کرد: به علت اینکه بیشتر حاضران سرپا ایستاده‌اند من نمی‌توانم خوب صحبت کنم، اما قول می‌دهم هر موقع خواستم بروم جلسه تودیع را در سالن بزرگتری برگزار کنم.

وی با بیان اینکه دانشگاه محل اظهار نظر، تضارب اندیشه، شعر و شعور است و باید به همه دستگاه‌ها مشاوره بدهد، تصریح کرد: اما نکته قابل توجه این است که دانشگاه باید از سیاسی‌بازی دوری کند.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: درخواست من از معاون وزرات بهداشت  یعنی آقای حریرچی این است که مشکل نبود ریزیدنت زنان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان را حل کند زیرا این یک ضعف بزرگ است، همچنین نسبت به پرداخت کارانه پرسنل دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه مدیریت شامل چند دسته است، افزود: یک دسته فرصت‌ها و میراث‌هایی را می‌سازند، یک دسته هم میراث‌دار هستند اما عده‌ای نیز فرصت سوز هستند، امیدوارم من  در زمان فعالیتم در لرستان جزو دو دسته اول باشم.

وی با اشاره به اینکه شرایط در حال حاضر خیلی دشوار است و به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی هستیم، تاکید کرد: در تحریم باید کمک کنیم اول  اینکه کمتر خرج کنیم دوم اینکه کمتر بسازیم و مهمتر از همه همدلی و تفاهم برای پیشبرد کارها است.

گفتنی است آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان صبح امروز در سالن دانشکده پیراپزشکی برگزار شد، به دلیل کوچک بودن سالن و استقبال زیاد بسیاری از حاضران ایستاده و خارج از سالن مراسم را دنبال کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات