لرستان رتبه پائینی در میزان جرائم دارد

دادستان خرم‌آباد رتبه لرستان را از نظر رتبه‌بندی جرائم در سطح کشور پائین خواند و افزود: همواره تلاش شده که از حداکثر توان برای امور قضائی و دیگر موضوعات استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۵۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید رازانی  امروز در جمع خبرنگاران ضمن شدید خواندن برخوردهای دستگاه قضائی اظهار کرد: در جرائم مهم همچون قاچاق سلاح، فروش موادمخدر، سرقت و آدم‌ربایی برخوردهای دستگاه قضائی بسیار سخت‌گیرانه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این‌گونه جرائم، مستثنیات بخش‌نامه‌های عفو و آزادی مشروط کاربردی ندارند.

دادستان خرم‌آباد با اشاره به طرح جمع‌آوری سلاح در این شهرستان بیان داشت: چنانچه سلاح دارای مجوز برای درگیری مورداستفاده قرار گیرد ضمن برخورد با خاطی، سلاح نیز ضبط می‌شود.

رازانی، رتبه لرستان را از نظر رتبه‌بندی جرائم در سطح کشور پائین خواند و افزود: همواره تلاش شده که از حداکثر توان برای امور قضائی و دیگر موضوعات استفاده کنیم.

وی بر کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر تأکید کرد و گفت: از جمله دغدغه‌های حال حاضر موضوع حاشیه‌نشینی است که متأسفانه سبب بروز برخی مشکلات در سطح شهر شده است.

دادستان خرم‌آباد ادامه داد: به منظور کاهش جرائم طی سالیان اخیر اقدام به اعمال حداکثر مجازات ررای مجرمین کرده‌ایم، به‌طور نمونه برای سارقین و یا آدم‌رباها بین 10 تا 15 سال حبس تعیین کرده‌‌ایم.

رازانی با بیان اینکه هم‌اکنون حکم برخی متخلفین در حال اجرا است، گفت: دستگاه قضائی برای مجرمین هیچ‌گونه اغماضی نداشته و بیشترین مجازات‌ها را اعمال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار