خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد:

ضربه شصت رهبر انقلاب به آمریکا در حوزه اقتدار

سرهنگ حاجتی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب گفت: رهبر انقلاب در حوزه اقتدار ضربه شصت خود را به ابرقدرت پوشالی آمریکا نواخت.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۶۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، شامگاه گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان شوشتر و ششمین جشنواره سراسری شعر نخل و کارون با بیان اینکه مدافعان حرم جان شان را هزاران کیلومتر خارج از وطن برای اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه فدا کردند، اظهار داشت: دشمنان با تمام قوا و همه سیگنال‌های آلوده ماهواره‌ای در پی اختلاف افکنی میان عرب و عجم، شیعه و سنی فاصله هستند و بر طبل قومیت‌ها کوبیده تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان عنوان داشت: دشمن قادر به اختلاف افکنی در میان اقوام خوزستانی نیست، شهرستان شوشتر برخوردار از بزرگان دین و ادب است و حضور در یادواره شهدای آن مایه افتخار و مباهات می‌باشد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خوزستان از بی مدیریتی رنج می‌برد، ادامه داد: زمانی که یک مدیر کل ارشاد شهرستانی بیاید و چنین محفل دوستانه‌ای برپا کند احساس آرامش به دست می‌آید، در حوزه ارشاد استان گام‌های بلندی برداشته است هر چند که خوزستان باید در نوع خود به جایگاه واقعی اش برسد.

سرهنگ حاجتی افزود: رهبر انقلاب عاشق شعر و شاعری که تفقدکننده حال شعرا است چنان صلابت گونه با نخست وزیر ژاپن صحبت می‌کند که آبه پس از دو تا سه دقیقه نامه رییس جمهور آمریکا را که روی میز گذاشته بود، برداشته و پشت خود نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه قدرت ما به جوانان است، تصریح کرد: رهبر انقلاب در حوزه اقتدار ضربه شصت خود را به یک ابرقدرت پوشالی که تنها قدرتش به بمب اتم و نامش است، زد و همگان متحیر شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار