مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: بانک رفاه طی یک سال گذشته حدود 4 هزار میلیارد ریال سودآوری داشته و جزء بانک های سودآور نظام بانکی بوده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۸۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل این بانک با ابراز خرسندی از سودآوری بانک رفاه گفت: این سود حاصل فعالیت های اصلی و عملیاتی بانک بوده است.
دکتر سهمانی در ادامه به تشریح وضعیت مطالبات غیرجاری بانک رفاه در سال گذشته و سه ماهه نخست سالجاری پرداخت و اظهار داشت: ضریب مطالبات (NPL ) در بانک رفاه 3.7 درصد است که در مقایسه با نظام بانکی و استانداردهای رایج عدد پائین و نمایانگر حساسیت، توجه و مدیریت مطالبات و رعایت بهداشت پرونده های اعتباری و تخصیص بهینه منابع این بانک است.
مدیرعامل بانک رفاه در ادامه به عملکرد این بانک در حوزه نقدینگی و مدیریت آن پرداخت و گفت: بانک رفاه در سال 97 و روزهای سپری شده از سال 98 حتی یک روز هم اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته است و بانک رفاه هم اکنون در شرایط نقدینگی مناسبی به سر می برد.
وی همچنین به رشد مطلوب منابع این بانک طی سال گذشته و سه ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بانک رفاه در سال 97 رشد منابعی قریب به 40 درصد را تجربه کرده است.
مدیر عامل بانک رفاه در خاتمه به عملکرد این بانک در واگذاری املاک و اموال مازاد اشاره و خاطر نشان کرد: بانک رفاه در سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال واگذاری اموال و املاک مازاد داشته که عملکرد قابل قبولی در نظام بانکی محسوب می شود.

ارسال نظرات