بانک رفاه کارگران در دوره مدیریت فعلی بانک رفاه توانسته خدمات خوبی به کارگران ارائه دهد و از طریق اعطاء تسهیلات به کارآفرینان باعث افزایش رونق تولید و کسب کار شده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۸۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، ضیاءالله اعزازی نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در دوره مدیریت فعلی بانک رفاه توانسته خدمات خوبی به کارگران ارائه دهد و از طریق اعطاء تسهیلات به کارآفرینان باعث افزایش رونق تولید و کسب کار شده است.
وی با اشاره به گام های بلند بانک رفاه در توسعه بانکداری دیجیتال افزود: این بانک همچنین توانسته در خصوص توسعه بانکداری دیجیتال نیز گام های بلندی بردارد و همچنین با حمایت از تولید کننده ها و استارت آپ هایی که ایده های جدید در بخش صنعت و تولید دارند شرایطی فراهم کرده تا با سهولت بیشتر به تسهیلات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
اعزازی گفت: بانک رفاه در یک ماهه ابتدای سال 98، تعداد 15.508 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی اعطاء و مبلغ بیش از 1.778 میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت عمل به مسئولیت های اجتماعی افزود: پرداختن به موضوع تسهیلات بانکی به این شکل، عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه قلمداد می شود و با ادامه این مسیر می تواند امید را به اردوگاه اشتغال بازگرداند.
وی گفت: البته لازم است که وزارت رفاه و تعاون از این بانک حمایت بیشتری داشته باشد و حتی الامکان شرایطی ایجاد شود تا کسانی که بیمه تامین اجتماعی هستند بتوانند از مزایای این بانک بهره مند شوند و همچنین سرمایه های خود را در این بانک پس انداز کنند.
این بانک تلاش دارد تا بتواند تسهیلات و شرایط بهتری را برای رفاه کارگران کشور فراهم کند، اما در این راه نیاز به همراهی مسئولان کشور و به خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به نظر می رسد تلاش های خوبی در این زمینه در حال وقوع است.

ارسال نظرات