سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی خبر داد
سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: 54 واحد صنعتی راکد در آذربایجان غربی احیا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۲۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

 محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در آذربایجان غربی تا کنون 187 واحد صنعتی و معدنی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال فراگیر به چرخه تولید برگشته‌اند.

وی عنوان کرد: در استان تعداد 2 هزار و 317 واحد دارای پروانه بهره‌برداری موجود هست و تعداد 1 هزار و 415 واحد فعال و نیمه فعال در استان وجود دارد.

این مسوول افزود: از کل واحدهای تولیدی صنعتی استان آذربایجان غربی 902 واحد راکد بوداند که با تلاش های انجام شده تعداد187 واحد صنعتی و معدنی راکد به چرخه تولید باز گشتند.

دهقان اظهار داشت: در ادامه فعال سازی واحد های راکد در سالجاری احیاء 54 واحد در اولویت برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای رونق تولید باز سازی و فعال سازی 55 واحد نیمه فعال نیز در سالجاری صورت خواهد گرفت تا این واحدها بتوانند با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهند.

همچنین وی در خصوص عمده مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و معدنی استان تصریح کرد: عمده مشکلات واحدهای تولید صنعتی و معدنی کمبود سرمایه در گردش این واحدها و بدهی‌های معوق بانکی می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات