خبرهای داغ:
رئیس هیات کشتی قم گفت: ۴ کشتی گیر قمی برای حضور در نهمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۲۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن وزیری روز دوشنبه در گفت وگویی با اشاره به برگزاری نهمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران از روز‌های ۳۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران افزود: در این اردو کشتی گیران قم در وزن‌های ۶۰، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم حضور دارند.

وی با بیان اینکه علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری چهار فرنگی کار قمی هستند که در این اردو دعوت شده اند ادامه داد: اردو‌های تیم ملی برای آماده سازی و انتخاب کشتی گیران اعزامی به مسابقات جهانی کشتی در کشور قزاقستان و گزینشی المپیک به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

رئیس هیات کشتی قم، ادامه داد: ۳۶ فرنگی کار از سراسر کشور در نهمین اردوی تیم ملی کشتی حضور دارند که از این تعداد، نفرات برتر به انتخاب سرمربی تیم ملی به مسابقات رقابت‌های جهانی کشتی در شهر نورسلطان کشور قزاقستان که در اواخر شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وزیری با اشاره به نمایش خوب و آمادگی بالای کشتی گیران استان، گفت: انتخاب اعضای نهایی تیم ملی بستگی به نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی ایران دارد که با توجه به شرایط خوب فرنگی کاران استان، امیدواریم تا قم در لیست نهایی این تیم دارای نمایندگانی باشد.

رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ کشتی گیر در هیات کشتی قم ساماندهی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها