خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به موضع گیری با صلابت رهبر انقلاب درباره مذاکره با آمریکا، اظهارداشت: اینکه عده‌ای تصور می‌کنند اگر با آمریکا مذاکره نکنیم نابود می‌شویم، تصور باطل و عقیده‌ای است که به بیراهه می‌رود.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۶۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: این افراد کور خوانده‌اند و باید بدانند ایران هرگز تسلیم دشمنان نشده و به مذاکره با آمریکا نخواهد نشست، چون هر گونه مذاکره‌ای با این دولت سخیف ذلت و خواری به دنبال داشته و البته مقابله با آن اوج عزت و سربلندی است.

وی اضافه کرد: همان گونه که امام راحل (ره) در قضیه مک فارلین با قدرت و حکمت در برابر آمریکا ایستاد، در حال حاضر نیز رهبری انقلاب همانند امام خمینی (ره) محکم و استوار عزت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کند و این امر موجب افتخار جهان اسلام است.

حجت الاسلام آل هاشم، داوم انقلاب اسلامی را در سایه اتحاد ملی دانست و گفت: با توجه به شرایط حساس کشور هم اکنون حفظ همبستگی، وحدت ملی و انسجام درونی برای تدام و قوام انقلاب اسلامی بسیار لازم و ضروری دانست.

وی با بیان اینکه رمز استمرار انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف قابل بررسی است، ادامه داد: حضور مردم در صحنه به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و همچنین حرکت در مسیر امام راحل (ره) و رهبری نظام اسلامی از جمله راه‌های تداوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن راه امام خمینی (ره) را با همان صلابت و اقتدار به جهانیان به اثبات رساندند، گفت: توجه به ترفندهای دشمن برای تضعیف روحیه مقاومت و ایستادگی و مقابله با این ترفندها هم به نوبه خود در استمرار موفقیت آمیز انقلاب اسلامی مؤثر است.

امام جمعه تبریز گفت: از این رو باید با تبعیت از رهبری نظام مواظب حرکت‌های موذیانه و مذبوحانه دشمنان اسلام در تضعیف روحیه مقاومت باشیم.

وی توجه بیش از پیش به قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر تهدیدات دشمن را ضروری دانست و تاکید کرد: ایران اسلامی باید هر روز نسبت به روز گذشته از توان و قدرت بالایی برخوردار شود تا دشمنان رؤیای توطئه و تجاوز را در سر نپروراند.

ارسال نظرات