مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:
مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه مساجد در حل مشکلات، اظهارداشت: مساجد نقش محوری در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی دارد.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۷۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

محمد اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزای بسیج از آذربایجان شرقی، از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در این طرح طبق سامانه ای که طراحی شده است هر مسجد با ساخت یک خانه و هر کسبه با تامین یک قلم کالا مشارکت خواهد داشت.

وی اجرای این طرح را در کمک به مناطق سیل زده از طرح های کلیدی برای حل مشکلات کشور با استفاده از جایگاه مساجد و نقش معنوی آن ها عنوان و بیان کرد: هدف از این طرح شناساندن نقش ویژه مسجد در خدمت رسانی به مردم و مسجد به عنوان محوری مهم در بحث کمک به سیل زدگان است.

اسکندری افزود: طرح همبستگی ملی در متاطق سیل زده با نقش آفرینی سپاه های استانی به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: پیوست رسانه ای این طرح با حصور معاون هماهنگ کننده و رییس سازمان و روابط عمومی و فضای مجازی و معاونت فرهنگی و بسیج صداوسیما در حال برگزاری است.
اسکندری اضافه کرد: آذربایجان شرقی به عنوان استان حامی و پشتیبان استان خوزستان انتخاب شده و مقرر شده کمک های مالی برای ساخت ۷۵۰ واحد مسکونی در استان خوزستان از طریق جمع آوری کمک های مردمی استانی ارسال شود.

ارسال نظرات