عزت و اقتدار امروز ایران حاصل جان‌فشانی‌های شهداست

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست سیاسی درجمع پرسنل گردان شهیدخرازی ضمن اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهیدکردستان گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی‌های شهدا است.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۸۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست سیاسی درجمع پرسنل گردان شهیدخرازی ضمن اشاره به عوامل اقتداروعزت کشور و اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهیداستان کردستان گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی‌های شهدا است.

وی در ادامه  افزود: شهدا با تأسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

منتشلواضافه کرد:اکنون پس از ۴۰ سال ایران قدرتمند شده و نه تنها کسی جرأت حمله ندارد، بلکه دشمن از اقتدار ایران در سایر کشور‌ها هم هراس دارد و در این شرایط دشمن جنگ روانی راه انداخته است وبرخی از عوامل داخلی و خارجی هم با دشمن همراه شده اند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد:این ترس و نگرانی این روز‌ها بر برخی تحرکات و برنامه‌های امریکا و متحدان منطقه‌ای‌اش برای طراحی ائتلاف‌ها یا سناریوپردازی برای تکرار جنگ‌های نیابتی یا برخی تحرکات منطقه‌ای، سایه افکنده است و آن‌ها هنگامی که به این موضوعات فکر می‌کنند، آنگاه که به بارش موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن ایران بر بالای سرشان فکر می‌کنند، توان محاسبه و حتی تصور تهدید نسبت به ایران از آنان سلب می‌شودو اینها آیینه تمام نمای اقتدار ایران اسلامی است که برکت خون وجانفشانی‌های شهداحاصل شده است.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار