خبرهای داغ:
دکتر اسماعیلی گفت: نظام و انقلاب نیاز به کار و تلاش دارد و شعار دیگر جایی ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۸۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار دکتر عبدالحمید اسماعیلی رئیس سابق بسیج سازندگی فارس در آئین تودیع خود اظهار داشت: نظام و انقلاب نیاز به کار و تلاش دارد و شعار دیگر جایی ندارد.

وی تصریح کرد: افتخارم این است که تا امروز لباس پاسداری تنم بوده و هر توفیقی نصیبم شده، از برکت سپاه بوده است.

دکتر اسماعیلی با بیان اینکه به این اعتقاد هستیم که سپاه امتداد خط ولایت است تصریح کرد: اگر فقط به دهان ولایت نگاه داشته باشیم، کمترین خطا و اشتباه نخواهیم داشت و اگر اشتباهاتی است از ماست نه از راه ما.

به گفته وی، بسیج سازندگی، محل کار و تلاش است و با شعار نمیشود جلو رفت.

وی در تشریح فعالیت های خود در بسیج سازندگی گفت: روزی که بسیج سازندگی را تحویل گرفتم در کشور رتبه 29بود و امروز بسیار بالا رفته است.

مسئول سابق بسیج سازندگی فارس تاکید کرد: باید بتوانیم با تعامل با دستگاههای مختلف، راه را باز کنیم و از پول بیت المال برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

دکتر اسماعیلی خاطرنشان کرد: دشمن مسائل اقتصادی را نشانه گرفته و سپاه چون همیشه از مردم و بین مردم بوده، دچار باند بازیها نشده و موفقیتش هم به دلیل همین امر است که از متن مردم است.

وی با بیان اینکه در مجموعه بسیج سازندگی همه جوان هستند و تلاش شبانه روزی دارند تصریح کرد: به نظر من ما نباید آمار بدهیم که چه کاری را انجام داده ایم، بلکه باید بگوییم چه کارهایی انجام نشده و  از آن کارها غافل شده ایم. 

دکتر در پایان با بیان اینکه فرصتها خیلی زود می آیند و خیلی زود هم می روند، تصریح کرد: باید از فرصت هایی که پیش می آیند نهایت استفاده را ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها