معاون اول رئیس جمهورگفت:باید سیاست‌های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۱۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه‌شنبه) به‌منظور افتتاح چند طرح عمرانی و کشاورزی و نیز گفت‌وگو با مسئولان و نخبگان وارد استان زنجان شد.

وی با بیان اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: باید سیاست‌های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تبیین راهکارهای دولت برای عبور از شرایط ویژه امروز کشور از اهداف اصلی سفر به استان زنجان است.

وی تصریح کرد:طرح‌های عمرانی در زمینه صنعتی و کشاورزی آماده افتتاح و بهره‌برداری که حضور در مراسم آنها فرصتی برای گفت و گو با مسئولان استان و دیدار با مردم و همچنین گفت‌گو با نخبگان استان در زمینه مسائل مختلف و محدودیت‌های موجود خواهیم داشت.

راه اندازی بزرگترین خط تولید وتست متروی کشور در ایریکوی ابهر،اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از هزار هکتار در استان، افتتاح شرکت پاس حیات کیمیا  ، بهره برداری از محصولات اکتیو (مجموعه گروه صنعتی گلرنگ) و شرکت در جلسه شورای اداری استان زنجان از جمله برنامه‌های معاون اول رئیس جمهوری در سفر یک روزه به استان زنجان خواهد بود.

 

ارسال نظرات