نماینده ولی فقیه در یزد؛

برای تولید انرژی خورشیدی برنامه ریزی شود

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» با تاکید بر تولید انرژی از روش‌های مختلف، خواستار برنامه‌ریزی برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر به‌ویژه انرژی خورشیدی و همچنین نیروگاه‌های تولید پراکنده شد تا از این طریق فشار مصرف از روی شبکه سراسری کاهش یابد.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۳۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در پنجمین نشست کمیته عالی پیک‌بار استان که منظور استفاده حداکثری از تدابیر و ظرفیت نخبگان و اشخاص اثرگذار جامعه جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق به منظور گذر موفقیت‌آمیز از پیک بار تابستان برگزار شد، از فعالیت‌های ایجادشده در صنعت برق قدردانی و تاکید کرد: اگر برنامه‌ها و کار‌ها همچنان با صلابت و پشتکار مناسب انجام شود، مشکلات حل خواهد شد.
وی با تاکید بر تولید انرژی از روش‌های مختلف، خواستار برنامه‌ریزی برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر به‌ویژه انرژی خورشیدی و همچنین نیروگاه‌های تولید پراکنده شد تا از این طریق فشار مصرف از روی شبکه سراسری کاهش یابد.
آیت‌الله ناصری به اجرای نظام و سیستم ساخت درست ساختمان‌های مسکونی و تجاری با توجه به شرایط اقلیمی استان تاکید کرد و با اشاره به تغییر ساعت‌های کاری ادارات برای مدیریت مصرف برق از مسئولان صنعت برق استان خواست مصرف برق ادارات را کنترل و پایش کنند تا این تغییر ساعت‌ها باعث کاهش واقعی مصرف شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات