خبرهای داغ:
عضو متواری گروهک ملی-مذهبی می‌گوید جنبش سبز تا ابد نمی‌توانست سبز بماند و رو به زردی و پلاسیدن گذاشت.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

تقی رحمانی با وجود حمایت صریح و همه جانبه آمریکا و اسرائیل و انگلیس از فتنه سبز مدعی شد نیروی خارجه در جنبش سبز نقش اصلی نداشت.


او در ادامه نوشت: «با تمام نقدی که به رهبران جنبش در مورد کاستی در رهبری جنبش وارد است اما آنان می‌دانستند که نیروی اعتراضی و تأثیرگذار هستند نه تعیین کننده. این جنبش یا باید انتحار می‌کرد یا باید کنترل می‌شد و در خیابان جمع می‌شد. از طرفی نیروی انتحاری وجود نداشت و اقشار حامی جنبش مردمی مدنی بودند که می‌خواستند زندگی هم بکنند.»


او می‌افزاید: سبزی جنبش نمی‌توانست تا ابد ادامه یابد پس جنبش به سوی زردی رفت و زردی گاه به پلاسیدن می‌رود؛ عده‌ای در جنبش با داخلی و خارجی معامله‌گر شدند و نام جنبش را برای خود خرج کردند که با آنها کاری نیست.


عضو گروهک ملی-مذهبی در ادامه با لحنی شاعرانه می‌نویسد: جنبش می‌تواند ادامه یابد منتهی این بار با رنگ سبز طلایی (!)


ادعای رحمانی مبنی بر اینکه جنبش سبز مدتی بود و نیروهای انتحاری نداشت، در حالی است که سازمان تروریستی منافقین و داعش و فرقه بهائیت در کنار آدم‌کش‌های داعش بر سرویس‌های جاسوسی (ما قبل کسانی چون ندا آقا سلطان و…) در وسط میدان نقش‌آفرین بودند و از سوی دیگر که دست‌اندرکاران جو گرفته فتنه سبز به توهم اینکه کار تمام است، نقاب برداشته و دست به تحرکات انتحاری و احمقانه‌ای نظیر شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»، حذف اسلام از «جمهوری اسلامی» و هتاکی علنی علیه امام حسین علیه‌السلام در روز عاشورا زدند؛ و این در حالی بود که در آغاز، شعار تحرکاتی نظیر شعار «یا حسین میر حسین» سعی می‌کردند به عوام‌فریبی بپردازند. درست به همین دلیل هم بود که فتنه آغاز شده در پوشش ادعای تقلب انتخاباتی، به زودی ماهیت خود را برملا کرد و موجب ریزش شدید مردم شد. این نکته نیز گفتنی است که برخی سران متواری گروهک ملی- مذهبی به عنوان دست‌اندرکاران فتنه سبز، پاریس را در کنار لندن، یکی از پایگاه‌های تحرکات ضد انقلابی خود در اروپا قرار دادند و هم اکنون از سازمان تروریستی منافقین، در فرانسه تیمار می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها