معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

اجرای پویش با "مهر تا مهر" در زنجان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پویش ملی با "مهر تا مهر" با هدف جمع آوری کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده کشور در این استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۰۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فاطمه جمشیدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه برخی از استان های کشور بهار امسال درگیر سیل شدند و این مهم موجب توجه مردم به مسائل معیشیتی و رفاهی این هموطنان شد، سازمان جوانان هلال‌احمر نیز درصدد رفع نیاز‌های فرهنگی خانواده‌های این مناطق در اوقات فراغت تابستان و سال تحصیلی جدید، فراخوان تشکیل طرح پویش "با مهر تا مهر" را داده است.

وی تاکید کرد: با شکل‌گیری فرآیند تامین اقلام اولیه زندگی برای سیل‌زدگان، نیاز‌های خاص کودکان و نوجوانان هنوز مغفول مانده است و با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز فراغت تابستان، این نیاز به صورت مضاعف حس می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان برای مشارکت در این طرح فرهنگی می‌توانند، کتاب، اسبا‌ب‌بازی و لوازم‌التحریر را خریداری و در اختیار نیرو‌های مستقر در کتاب‌فروشی‌ و لوازم التحریر فروشی های این استان قرار دهند.

جمشیدی یادآوری کرد: این طرح طی روزهای پنجشنبه،جمعه و شنبه، ۳۰ و ۳۱ خرداد و یکم تیرماه در این استان در کتابفروشی و لوازم التحریرفروشان اجرا می شود.

وی تاکید کرد:  این مراکز با نصب پوستر برای شهروندان در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان مشخص می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانان داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کتابفروشی و لوازم التحریر فروشی های منتخب برای جمع آوری هدایای فرهنگی حضور دارند.

جمشیدی اظهارداشت: جمع آوری کمک های فرهنگی در طرح پویش با مهر تا مهر پس از اول تیر نیز در شعب جمعیت هلال احمر استان زنجان تا مهرماه امسال و بازگشایی مدارس ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اقلام جمع آوری شده پس از تقسیم بندی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده به این مناطق ازسوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ارسال خواهد شد.

این پویش با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

ارسال نظرات