خبرهای داغ:
در نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با شهردار و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود بر راه اندازی کتابخانه سیار به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۱۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در مناطق روستایی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در نشست با شهردار و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود به میزبانی شهرداری گفت: در راستای اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی و تاثیر آن بر توسعه و بهبود فرهنگ عمومی جامعه، اقتصاد، روابط فردی و اجتماعی و... راه اندازی کتابخانه سیار به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان ضرورت دارد.
وی تصریح کرد: در راستای حمایت از فعالان این حوزه و گسترش فرهنگسازی در زمینه کتاب تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی لازم است.
سیدابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز گفت: فعالیت‌های خلاقانه و متنوعی در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شده است که جشنواره کتابخوان رضوی نیز در این خصوص برگزار خواهد شد.
در ادامه این نشست محسن احمدی، شهردار شاهرود ضمن اشاره به فعالیت‌های این سازمان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح شهر گفت: شهرداری شاهرود همکاری لازم را در خصوص ایجاد کتابخانه سیار و سایر فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان شاهرود خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها