رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

حقوق بشر آمریکایی بازخوانی و افشا می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، برنامه های هفته "بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی" را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۱۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و سی و هفتمین سالگرد فاجعه شهدای هفت تیر که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ۶ الی ۱۲ تیر سال جاری در استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به اهداف برگزاری برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: باز تولید و باز تعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در 2 محور استکبارشناسی و استکبارستیزی از جمله اهداف برگزاری برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

وی در ادامه، تقویت روحیه ظلم ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد.

گرجی تصریح کرد: عرفی چهره نفاق و سازمان تروریستی منافقان به عنوان ابزار دست استکبار جهانی، واکاوی نقش استکبار جهانی در فاجعه تروریستی هفتم تیر، بیان مقاومت و ایستادگی مردم و حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران از رویکردهای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در راستای ترویج فرهنگ شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در استان برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار