رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی:

خدمات تخصصی چشم پزشکی در بیمارستان زینبیه(س) خورموج

از هفته آینده چشم پزشک، روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در نوبت صبح و روزهای سه‌شنبه در نوبت عصر در کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه(س) حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۲۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

 خدمات تخصصی چشم پزشکی در بیمارستان زینبیه(س) خورموج

اصغر بحرانی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حضور چشم پزشک در بیمارستان زینبیه(س) فراهم شده و  از هفته آینده خدمات تخصصی چشم پزشکی به مدت سه روز در هفته  در این بیمارستان ارائه خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: از هفته آینده چشم پزشک،  روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در نوبت صبح و  روزهای سه‌شنبه در نوبت عصر در کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه(س) حضور خواهد داشت.

وی بیان کرد: بخش چشم پزشکی بیمارستان با حضور چشم‌پزشک و استقرار تجهیزات لازم این بخش که در بازدید اخیر  آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از بخش‌های مختلف بیمارستان زینبیه(س) مقرر شد که توسط مجمع خیرین استان تأمین شود، به‌طور کامل راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل معطلی مراجعین صندوق مرکز خدمات جامع شهید الیاس احمدی گفت: با توجه به استقبال زیاد مردم از خدمات این مرکز، مشکل ایجاد صف طولانی در باجه پرداخت ایجاد شده و این موضوع در جلسه شورای مدیران شبکه مطرح و بررسی شده است.

بحرانی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با دانشگاه، به‌زودی سیستم پرداخت مکانیزه آزمایشگاه راه‌اندازی  و  با افزایش باجه‌های پرداخت، مشکل معطلی مراجعین مرتفع خواهد شد.

وی  با تقدیر از استقبال مردم از برنامه ملی کنترل فشار خون ابراز داشت: این طرح تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم شریف شهرستان در این طرح باشیم، که نقشی مهم در جهت ارتقای سطح سلامت آنان ایفا خواهد نمود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی از مردم خواست جهت کنترل فشارخون خود در اسرع وقت به نزدیک‌ترین واحد بهداشتی درمانی یا ایستگاه‌های موقت و سیار مراجعه کنند.

پایان خبر/

ارسال نظرات