اعضای شورای تامین شهرستان شازند با امام جمعه شازند دیدار و گفت و گو نمودند

اعضای شورای تامین شهرستان ضمن حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین موسوی به واکاوی و بررسی مسائل فرهنگی شهرستان پرداختند.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۰۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

اعضای شورای تامین شهرستان شازند با امام جمعه شازند دیدار و گفت و گو نمودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان در این جلسه با اشاره به لزوم همبستگی بیشتر مسئولین در خدمت رسانی به آحاد جامعه به دور از سیاسی کاری و گروه گرایی  تاکید کرد و بیان داشت: اگر مردم خدمت صادقانه و مخلصانه از مسؤلین ببینند و بدانند که مسؤلین آنها را درک میکنند، با بسیاری از مشکلات کنار خواهند آمد و کمک رسان ایشان در حل مسائل شهرستان خواهند بود.

وی افزود: همبستگی و تلاش برای رفع مشکلات و برخورد با مفاسد باید اولویت کاری مسئولین در سطح شهرستان باشد.

فرمانده سپاه شازند با اشاره به اینکه قوت‌ها و ضعف‌های سالهای گذشته باید به طور دقیق بررسی شوند، اظهار کرد: با بررسی دقیق این نقاط دیگر خطاهای گذشته را تکرار نخواهیم کرد و شاهد توفیقات بیشتری برای مردم شهیدپرور شهرستان  هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید راه‌های پیشرفت انقلاب اسلامی در آینده را برای مردم تبیین کنند، اظهار کرد: بیانیه رهبر معظم انقلاب می‌تواند منشور چهل سالگی انقلاب و چراغ راه آینده کشور باشد.

مهجوری با اشاره به ضرورت افزایش خدمت رسانی به نیازمندان گفت: اعمال سلیقه شخصی در خدمت رسانی یک تخلف اداری و گناه شرعی است زیرا ما مکلف به خدمت رسانی به تمام آحاد محروم جامعه هستیم.

وی اضافه کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی و حاکمیّت اسلامی، برقراری عدالت و خدمتگزاری به مردم، به ویژه، محرومان است، تا اینکه تحت حمایت این حاکمیت، زندگی سالمی داشته، در آسایش و امنیت به سر برند؛ ستمی بر آنان روا نشود؛ حقی از آنها ضایع نگردد و به عزت و اقتدار اسلامی برسند.

فرمانده سپاه شازند با تاکید بر اینکه عزم جهادی و همت مضاعف باید با مسئولین شهرستان باشد تا در راستای خدمت ‌رسانی به مردم موفق عمل کنند ادامه داد: تلاش در راه خدمت به مردم  عزیز این میهن اسلامی یک وظیفه و البته افتخار بزرگی است و مسئولین شهرستان باید با اقدامات جهادی و برنامه ریزی دقیق در راه خدمت رسانی به تمام مردم شهرستان گامی موثر بردارند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند .

ایشان در پایان سخنان خود یادآورشد: مسئولین باید همه تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند زیرا وامدار کسانی هستند که فرزندانشان را برای این نظام مقدس تقدیم و سختی های زیادی را تحمل کرده اند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار