مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: حوزه علمیه با فعال تر کردن ظرفیت های موجود در فضای مجازی به دنبال نقش آفرینی موثرتر در تولید محتوای دینی در این فضا است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله علیرضا اعرافی عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال در محل دائمی نمایشگاههای قم، با اشاره به ظرفیتهای مهم این استان افزود: قم را باید با همه ظرفیتهای ملی و بین المللی آن شناخت چرا که در ابعاد مختلف فوق العاده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تنها بخش از ظرفیتهای قم را نشان میدهد، اظهار داشت: این نمایشگاه میتواند نقطه عطفی برای رویکرد جدیتر به ظرفیتهای عظیم حوزه علمیه، نهادهای علمی و جامعه جوان و فعال در عرضه مجازی در قم داشته باشد.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در سال جاری به دلیل سیاستهای این وزارتخانه و توجه به رونق تولید در حوزه فضای مجازی، رویکرد این نمایشگاه از نمایشگاه عمومی به تخصصی تغییر کرده است.
محمدرضا بهمنی، افزود: دراین نمایشگاه فعالان فضای مجازی در حوزههای زیرساخت، پلتفورم ها، توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا در کنار هم جمع شدهاند تا به سمت تولید جدید و محصولات و قراردادهای جدید در فضای مجازی حرکت کنند.
وی حرکت به سمت ایجاد کسب و کارهای جدید در فضای مجازی را از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیتهای قم در حوزه تولید محتوا، برآیند این ویژگیها در دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال، موجب رونق در تولید محتوا در فضای مجازی میشود.
دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال، عصر امروز با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای قم آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ۵۰ کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور حضور دارند.
کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور، تلویزیونهای تعاملی مبتنی بر اینترنت، فروشگاههای مجازی، نرم افزارهای خبری، پلتفورمهای مبتنی بر آموزش و همچنین تولیدکنندگان محتوا از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.
این نمایشگاه پس از چهار روز فعالیت، ۳۱ خرداد ماه جاری به کار خود پایان میدهد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تنها بخش از ظرفیتهای قم را نشان میدهد، اظهار داشت: این نمایشگاه میتواند نقطه عطفی برای رویکرد جدیتر به ظرفیتهای عظیم حوزه علمیه، نهادهای علمی و جامعه جوان و فعال در عرضه مجازی در قم داشته باشد.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در سال جاری به دلیل سیاستهای این وزارتخانه و توجه به رونق تولید در حوزه فضای مجازی، رویکرد این نمایشگاه از نمایشگاه عمومی به تخصصی تغییر کرده است.
محمدرضا بهمنی، افزود: دراین نمایشگاه فعالان فضای مجازی در حوزههای زیرساخت، پلتفورم ها، توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا در کنار هم جمع شدهاند تا به سمت تولید جدید و محصولات و قراردادهای جدید در فضای مجازی حرکت کنند.
وی حرکت به سمت ایجاد کسب و کارهای جدید در فضای مجازی را از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیتهای قم در حوزه تولید محتوا، برآیند این ویژگیها در دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال، موجب رونق در تولید محتوا در فضای مجازی میشود.
دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانههای دیجیتال، عصر امروز با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای قم آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ۵۰ کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور حضور دارند.
کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور، تلویزیونهای تعاملی مبتنی بر اینترنت، فروشگاههای مجازی، نرم افزارهای خبری، پلتفورمهای مبتنی بر آموزش و همچنین تولیدکنندگان محتوا از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.
این نمایشگاه پس از چهار روز فعالیت، ۳۱ خرداد ماه جاری به کار خود پایان میدهد.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار