خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه اظهارداشت : پرچم متبرک امام رضا (ع) زیر سایه خورشید است
کد خبر: ۹۱۴۸۹۲۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹

 آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما امروز درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: دین مبین اسلام برای ترویج و تبلیغ خود شعار بسیار زیادی دارد که باید از آن‌ها استفاده کرد و این مراسم نیز یکی از آن شعار‌ها است که با برنامه‌ریزی لازم می‌توان بهترین استفاده را برای تبلیغ دین خدا از آن داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در توصیف حمل پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در جشن‌های زیر سایه خورشید، خاطرنشان کرد: آنچه که به یک پارچه اهمیت و ارزش می‌دهد اضافه شدن ان به آل‌رسول‌الله است و در غیر این صورت این پارچه با سایر پارچه‌ها هیچ تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: یک تکه زمین با زمین‌های اطراف خود هیچ تفاوتی ندارد، اما به محض آن‌که حکم مسجد بر آن جاری می‌شود دارای معنویت و قداست‌های بسیار زیادی می‌شود این تکه زمین از لحاظ ماهیت شرایط خاصی ندارد، اما چون به دستگاه خداوند متصل شده است مقدس است و احوال این پرچم نیز به همین صورت است.

علما ادامه داد: این تکه پارچه چون به دستگاه آل‌رسول اضافه شده است مقدس می‌شود و اسباب هدایت و استحکام ما را فراهم می‌کند و این مساله باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌های مربوط به مراسم زیر سایه خورشید در مناطقی برنامه‌ریزی و اجرا شود که دارای برکات بیشتر بوده و زمینه تبلیغ دین خدا را فراهم می‌کند، اجرایی شود.

ارسال نظرات