خبرهای داغ:
دبیر موسسه شهید بهشتی استان گلستان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرستان گرگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۳۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، علی منصوری‌رضی ظهر امروز در جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی پیرامون بزرگداشت شهدای هفتم تیر در استان گلستان اظهار کرد: آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر شامگاه پنج شنبه ششم تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع گرگان برگزار می‌شود، سخنران محوری این مراسم یک شخصیت برجسته کشوری است.

وی بر لزوم تبیین تفکر و اندیشه‌های معمار کبیرانقلاب اسلامی در جامعه تاکید و تصریح کرد: در مقابل تفکری که برخاسته از نگاه فقهی امام راحل و برخاسته از اسلام ناب محمدی بود تفکر لیبرالی قرار داشت که تاب و تحمل دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را نداشتند.

دبیر موسسه شهید بهشتی استان گلستان افزود: برای استقرار تفکر ایجاد نظام اسلامی خون‌های زیادی بر زمین ریخته شد و شهدای زیادی اعم از روحانیت تقدیم انقلاب اسلامی شد از سال 1342 به بعد که نیاز بود این نظام دینی تثبیت شود تفکر التقاطی در برابر امام راحل ایستاد.

منصوری رضی گفت: عده ای تصور کردند با شهادت شهید بهشتی می‌توانند چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند غافل از اینکه دست قدرت الهی پشتیبان این انقلاب است.   

وی با بیان اینکه هر ساله در راستای بزرگداشت شهدای هفتم تیر برنامه‌هایی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه قرار است امسال با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مسجد جامع گرگان برگزار شود، ادا کردن حق شهید بهشتی زنده نگداشتن یاد شهداست.

 برگزاری 2 هزار نشست روشنگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج، بزرگداشت شهید بهشتی در 20 بقعه متبرکه استان، برپایی خیمه های معرفت، ترویج گفتمان شهید بهشتی، نمایشگاه کاریکاتور، عصر شعر جزو برنامه‌های پیشنهادی ادارات برای برگزاری گرامیداشت شهدای هفتم تیر در استان گلستان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها