خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به لزوم مدیریت باثبات در راس هرم خدمتگزاری در استان گلستان، گفت: از انتصاب آقای حق‌شناس به عنوان استاندار گلستان خوشحال هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۳۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمود ترابی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از استان‌های پر ظرفیت در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی است، اظهار کرد: نباید این ظرفیت‌های عظیم و ثروت آفرین مادی و معنوی معطل نظام تصمیم‌گیری در سطح استان بماند.

وی با بیان اینکه ما نیز از انتصاب آقای حق‌شناس به عنوان استاندار جدید استان گلستان خرسند و خوشحال شدیم، افزود: قطعا در راستای اهداف نظام و انقلاب و برای خدمت بی‌منت به مردم عزیز از ایشان و همکارانشان حمایت خواهیم کرد.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه استان گلستان در حال حاضر در شرایط خاص و حساسی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع سیل در نوروز امسال و درگیر شدن چند شهرستان با این حادثه برای چندین و چند روز انتظار ویژه‌ای از استاندار جدید برای رفع مشکلات مردم در این بخش‌ها داریم.

ترابی با اشاره به اینکه سوابق خوب و درخشان آقای حق‌شناس در مسندهای مدیریتی پیش از امروز نشان از نگاه اقتصادمحور و توسعه بخش وی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و ... دارد، تصریح کرد: امیدواریم با حضور ایشان و توجه کافی وی به موضوعات اولویت‌دار استان بتوانیم تحولی در معیشت و اقتصاد خانواده‌های استان ایجاد کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها