خبرهای داغ:

برگزاری نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه

حجت الاسلام دکتر حاج شیخ مهدی توسلی معاونت فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت : تابستان امسال 16امام زاده وبقعه متبرکه شاخص در استان با اجرای طرح نشاط معنوی میزبان کودکان ونوجوانان است
کد خبر: ۹۱۴۸۹۳۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
طرح تابستانی «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام دکتر مهدی توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج از کرمانشاه، طرح «نشاط معنوی» را برنامه‌ریزی اداره‌کل اوقاف در راستای غنی‌کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان دانست و اظهار داشت: این طرح سال‌هاست با هدف حضور کودکان و نوجوانان در امامزادگان و بقاع متبرکه برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این طرح همزمان سراسر کشور از‌ 10 تیرماه جاری آغاز و تا 29 مردادماه ادامه دارد.

وی گفت: تابستان امسال 15 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص در استان و شهرهای کرمانشاه، سرپل‌ذهاب، سنقروکلیایی، کنگاور، هرسین و بیستون با اجرای طرح نشاط معنوی میزبان کودکان و نوجوانان است.

برگزاری جلسات اخلاقی و خیمه‌های معرفتی، ارائه مشاوره‌های لازم، حضور مبلغان برجسته کشوری، تربیت قاریان برجسته، جذب علاقمندان به دوره‌های آموزشی قرآن و مفاهیم قرآنی، اذان و اقامه برگزاری اردوهای مشارکتی از مهم ترین برنامه‌هایی این طرح است که توسلی به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات