خبرهای داغ:
مسئول معاونت تعلیم وتربیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در گفتگو با «بسیج»
حجت الاسلام محمد سعیدی مسئول معاونت تعلیم وتربیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: شجره طیبه صالحین برای روشنگری و ارتقاء سطح بصیرتی است.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۵۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
حجت الاسلام محمدسعیدی مسئول  معاونت  تعلیم و تربیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگیان بسیج اظهار داشت :در تشریح اهداف حلقه های صالحین با اشاره به اینکه طرح حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین برای روشنگری و ارتقاء سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان با موضوعات فرهنگی- اعتقادی  اجرا می شود، گفت:جلسات حلقه های صالحین در استان و روستاهای شهرستان با حضور متربیان و اعضا تشکیل می شود که خروجی و بازخورد این جلسات در کوتاه مدت و بلند مدت بر روحیه بسیجان و دیگر اعضای حلقه تاثیر مثبتی را برای ساختن جامعه ای عاری از معضلات اجتماعی فراهم می کند.

حجت الاسلام سعیدی گفت : تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است تا با اتکا به این اصول ضمن حفظ آرمان ها و دستاورد های نظام اسلامی، رسیدن به نقطه اوج اهداف انقلابی را فراهم سازد.
مسئول تعلیم و تربیت افزود: تشکیل حلقه های صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر انقلاب اسلامی و سیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی و دینی است.

 حجت الاسلام سعیدی  اضافه کرد: از این رو، اجرای صالحین و یاری رساندن به مجریان و طراحان این طرح عظیم و ارزشمند به مثابه همراهی کردن در پایه گذاری سنت حسنه‌ای است درست هم وزن تلاش ارزشمند شهیدان گرانقدر؛ فلذا بهره گیری از این ظرفیت همگانی در رسیدن به اهداف والای جامعه که همانا بصیرت افزایی، استکبار ستیزی و ... است، از جمله وظیفه تک تک اقشار متعدد جامعه بخصوص جوانان است.

 وی با اشاره به اینکه بسیج زنده است چون آرمان‌های آن مشخص و راه خود را به درستی انتخاب کرده است، به اجرای برنامه مختلف فرهنگی و بصیرتی اشاره کرد و گفت:تشکیل حلقه های صالحین،حضور پرررنگ در مساجد،حضور یادواره شهدا در شهر و روستا، ترویج روحیه جهادی و انقلابی و تبیین رویکرد های استکبار ستیزی، سوژه یابی و تبادل نظر در خصوص مسائل متعدد جامعه و همچنین ارائه راهکارهای جلوگیری از معضلات اجتماعی و ... از جمله دیگر اهداف حلقه های صالحین می باشد.
سعیدی :در پایان بخش سخنان خود با بیان اینکه امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن بصیرت خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند، بیان کرد: اگر جوان مؤمن و متدین کشور با روحیه بسیجی و انقلابی رشد کند قطعاً به فرد مفیدی برای انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد و این مهم در حلقات صالحین نیز واکاوی شده و به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا کرده ایم.
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات