نشست مقدماتی هماهنگی رزمایش دریایی آیونز ۲۰۲۰ با عنوان (IMEX ۲۰۲۰) با شعار صلح تنها مسیر کامیابی و با حضور کشورهای عضو اجلاس آیونز و به میزبانی و ریاست دوره ای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۲۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از روابط عمومی ارتش، دبیر اجرایی  این نشست با اشاره به ریاست ۲ سالانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آیونز و کارگروه امنیت دریایی گفت: این نشست با پیشنهاد نیروی دریایی ارتش ایران و به منظور برگزاری رزمایش دریایی مشترک در اقیانوس هند با حضور اعضای اجلاس آیونز در ماه‌های آینده است.

امیر دریادار دوم محمد رضا عزیزی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: برگزاری یک نشست بین المللی در شرایط موجود گواه تلاش ایران به منظور برقراری امنیت و صلح پایدار در محدوده اقیانوس راهبردی هند با مشارکت کشورهای عضو در اجلاس آیونز است.

وی بیان داشت: برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین کشورهای عضو اجلاس آیونز در ماه‌های آینده ضمن ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضای اجلاس، نشان دهنده قدرت و صلابت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حضور در عرصه‌های بین المللی با هدف تحکیم و ثبات امنیت در منطقه استراتژیک اقیانوس هند با شعار «صلح تنها مسیر کامیابی» است.

ارسال نظرات