خبرهای داغ:
در همایش ملی بسیج اساتید ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» در قالب آهن قراضه در دانشگاه امیرکبیر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حاشیه آیین ملی جشنواره استاد تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه امیرکبیر ، با ابتکار جالب توجه بسیج اساتید و با تکیه بر تحلیل راهبردی سردار سلامی از نوع جایگاه ناو های هواپیما برآمریکا ، تصویرزنگ زدهٔ ناو آبراهام لینکلن در مواجهه با قدرت و هویت ملی _ انقلابی ایران اسلامی به شکل یک آهن قراضه از سوی سرلشکر حسین سلامی و دکتر مجتبی زارعی رونمایی شد.

همزمان با این رونمایی مجری روابط عمومی سازمان بسیج اساتید متنی را قرائت کرد به شرح زیر است:
استادان ! ایرانیان ! روزگاری وقتی خبر حرکت رزم ناو آمریکایی به یک سو از جهان منتشر می شد، دولت هایی در سوی دیگر جهان سقوط می کردند!
رزم ناوهای هواپیما بر آمریکا رعشه بر اندام جهانیان می افکند در همین خلیج فارس خودمان رزم ناو وینسنز در اوج ناباوری هواپیمای ایرباس ایرانی را در آسمان منفجر کرد و دویست و نود نفر از زن و کودک و پیر و جوان و مسافرین بی دفاع را جزغاله کرد.
اما صبوری علمی و دفاعی بیست، سی ساله رهبری و مردم ایران کار را به جایی رسانید که این رزم ناوهای غول پیکر روی دست آمریکایی ها بادکرد ، روی دست شان فقط هزینه است ، هزینه های نگهداری ! حداقل این که ایرانیان دیگر از این ارابه های بی خاصیت جنگی نمی ترسند چون به مجرد شلیک آنها ، بقول سرلشکر سلامی با سرب داغ جواب خواهند گرفت و مهم تر این که بقول فرمانده تازه نفس و راهبردی سپاه ، این ناوها اکنون دیگر آهن قراضه ای بیش نیستند !
مجری روابط عمومی سازمان بسیج اساتید ادامه داد: ایرانیان ! می خواهیم از یک جمله کلیدی سرلشکر سلامی رونمایی کنیم که ای دنیا ! و ای آمریکایی ها ! ناو های هواپیما بر شما در مقابل اراده و هویت انقلابی ملت ایران را آهن قراضه ای بیش

نمی دانیم ؛ خودتان این دفعه ایرانی ها را امتحان کردید و گفتید ناو آبراهام لینکلن بسوی خلیج فارس و ایران حرکت کرد اما کسی نترسید و این بار خودتان ترسیدید و قبل از رسیدن به اطراف مرزهای پرگهر ایران ، ترمز کردید از چه ترسیدید ؟
آیا ما شلیک کردیم ؟ آیا ما به حرکت در آمدیم ؟ خیر !
دیگر دوران ارعاب با رزم ناو ها گذشت، ما امروز بعد از پیروزی مقابل ناو لینکلن ، با دستان مبارک هم او که گفت: "اینها آهن قراضه ای بیش نیست ، از آهن قراضهٔ لینکلن پرده برداری می کنیم ! "
ای احرار جهان ! و ای نهضت های آزادیبخش ما در تهران آهن قراضه لینکلن را بفروش می رسانیم و ...

ارسال نظرات
پر بیننده ها