خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برپایی نشست‌های هم‌اندیشی با محوریت خانواده امری ضروری است.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۴۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رسول بابازاده در نشست هم اندیشی سبک زندگی، نقش و کارکرد آن در تحکیم بنیان خانواده که صبح امروز در سالن اجلاس اداره ارشاد برگزارشد، اظهار کرد: موضوع ازداوج و خانواده و مسائل مربوط به آن، یکی از محوری ترین موضوع هایی است که بارها مقام معظم رهبری به این مقوله اشاره کرده‌اند.

وی ازدواج را یکی از رخداد های اثر گزار و سرنوشت ساز در زندگی انسان تلقی کرد و گفت: اینکه در اثر ازدواج چه سرنوشتی برای انسان رقم بخورد به شناخت درست پسر و دختر از یکدیگر، آگاهی پیش از ازدواج، تناسب فرهنگی، علمی و اقتصادی طرفین بستگی دارد.

 این مسوول ضمن خرسندی از تشکیل جلسات هم اندیشی در حوزه خانواده، اظهار کرد: امروز جامعه ما نیازمند تبادل اطلاعات علمی در این زمینه است که تشکیل این جلسات کمک های فراوانی به تحکیم خانواده ایرانی و اسلامی می کند.

وی تاکید کرد: دشمنان سعی می کنند که به بنیان خانواد ایرانی و مسلمان ضربه بزندند و ما باید با تمام توان با تلاش های شبانه روزی در این عرصه گام های محکم تری برداریم.

وی اخلاقیات را یک اصل مهم در تشکیل خانواده دانست و اظهار کرد: چنان که دین مبین اسلام به آن اشاره کرده است، اخلاق در خانواده مهمترین و پراهمیت ترین اصل است، که باید در جلسات مختلف به آن پرداخت و این ارزش را در جامعه و خانوادها رشد داد.

انتهای پیام/100/ب

ارسال نظرات