خبرهای داغ:
در راستای استقبال از کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید عشایری کشور؛

توزیع بسته های حمایتی بین معسرین و بیماران صعب العلاج مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری

فرمانده ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت:در راستای رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی محموله های مواد غذایی و پوشاک تهیه و در بیت بیماران معسر و صعب العلاج مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای یادواره استانی و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور و نظر به اینکه یکی از رویکردهای کنگره محرومیت زدایی و و خدمت رسانی در مناطق محروم می باشد این بسته ها با مساعدت سردار فرماندهی محترم سپاه قمربنی هاشم(ع) و خیرین استان این بسته ها آماده شد.

سرهنگ ایزدی افزود: با همکاری فرمانده حوزه های مناطق عشایری بیش از ۲۰۰ خانواده بیمار صعب العلاج و معسر در مناطق عشایری شناسایی شده و این بسته ها با حضور و دلجویی فرمانده ناحیه و حوزه و معتمدین محلی توزیع می شود.

ایزدی اهدای بسته حمایتی به سربازان متاهل، اهدای فطریه کارکنان ناحیه به معسرین مناطق عشایری و جمع آوری البسه و مواد غذایی و توزیع در بین محرومین عشایر را از دیگر برنامه های این ناحیه در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی عنوان کرد.

ارسال نظرات