نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: ۴۹۰ شهید امدادگر در کشور از سوی جمعیت هلال احمر تقدیم نظام اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۶۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام عبدالحسین معزی امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان گیلان در رشت اظهار داشت: امسال فرصتی شد تا به آیت‌الله فلاحتی بابت انتصاب ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گیلان تبریک عرض کنم و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بنده سال گذشته نیز به استان گیلان سفر کرده بودم، اما توفیق نشد که در راستای اعتمادی که رهبر معظم انقلاب به آیت‌الله فلاحتی داشتند و ایشان را به عنوان نماینده، ولی فقیه در گیلان انتخاب کردند تبریک بگویم.

معزی به برگزاری یادواره‌های شهدای امدادگر در استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا امیدواریم که بتوانیم فرهنگ ایثار، شهادت، شجاعت، غیرت و مردانگی را برای مردم و جامعه تبیین کرده و زنده بداریم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه رحلت امام (ره) در زمان آیت‌الله احسانبخش در استان گیلان اظهار داشت: مراسم مذکور یک نمونه بود و امسال هم یادواره شهدای امدادگر در استان گیلان برگزار شد و این برنامه نیز در کشور نمونه بود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۴۹۰ شهید امدادگر در کشور تقدیم نظام اسلامی شده است افزود: استان گیلان در برگزاری یادواره شهدای امدادگر پیشگام بوده است و با توجه به همدلی که در این استان وجود دارد امیدواریم که در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر باشیم.

معزی ابراز داشت: امیدواریم در گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، شهادت و همچنین ایستادگی در مقابل استکبار جهانی همانطور که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشتند بتوانیم مؤثر باشیم و در این مسیر گام برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به کمک ۶ میلیارد تومانی مردم این استان به مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: مستندسازی خاطرات شهدای امدادگر از بهمن سال گذشته انجام شده و نشر فرهنگ شهدا را در برنامه‌های فرهنگی جمعیت هلال احمر دنبال می‌کنیم.

مهدی ولی پور با اشاره به همراهی و مشارکت نهاد‌های مختلف به جمعیت هلال احمر در راستای کمک به مردم آسیب‌دیده و سیل‌زده کشور ابراز داشت: در این راستا مبلغ ۶ میلیارد تومان از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم گیلان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات