نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ماجرای ضرب و شتم بانوی محجبه در خمام گفت: مردم از مسئولان انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۶۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با رئیس، شورای معاونین و شبکه تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان اظهار داشت: مردم از مسئولان ذیربط انتظار برخورد با هنجارشکنان حادثه بانوی آمر به معروف خمامی را دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان ضمن تبریک ایام الله تشکیل تبلیغات اسلامی عنوان کرد: از تمامی اقدامات و تلاش‌های خاموش و پنهان کارکنان این سازمان قدردانی می‌کنم و امیدوارم در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های خود در سطوح مختلف همچنان موفق باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی پنهان، ناشناحته و گسترده است تصریح کرد: اقدامات دلسوزانه سازمان تبلیغات اسلامی آن طور که باید و شاید مورد توجه مسئولان واقع نمی‌شود و با توجه به اهمیت این نهاد انتظار داریم این رویه تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تنها جایی که در نظام اسلامی سرمایه گذاری نمی‌شود و یا سرمایه گذاری در آن نادر بوده تبلیغات اسلامی است افزود: صمیمانه قدردان تلاش‌های متولیان خدوم سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و فعالیت‌های ارزشمند انجام شده را درک می‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی وجود رابطی برای رسیدگی به امور روحانیون در مناطق مختلف گیلان را ضروری خواند و ابراز داشت: توجه به روحانیون و خانواده آن‌ها که در نقاط دور و نزدیک و با تحمل سختی‌ها صبورانه به تبلیغ دین خدا می‌پردازند، بسیار حائز اهمیت است.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان فعالیت با اخلاص روحانیون و مبلغان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: روحانیون در این برهه حساس از زمان با امواج توفنده توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام مواجه هستند بنابراین همواره ضمن حفظ آمادگی باید پاسخگوی این شبهات باشند.

امام جمعه رشت مطالعه مستمر را راهکار پاسخگویی روحانیون به شبهات عنوان کرد و ابراز داشت: در دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردیم ایشان بر مطالعه مستمر روحانیون اصرار داشتند بنابراین این موضوع باید مورد توجه روحانیون قرار گیرد.

وی رمز موفقیت یک طلبه در روزگار کنونی را کوتاه سخن گفتن دانست و خاطرنشان کرد: شرکت همه مربیان مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌های گیلان در کلاس‌های آموزش ضروری است تا از این طریق شیوه‌های نوین تربیت اسلامی برای آن‌ها به خوبی بیان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این دیدار از شناسایی تعداد ۲ هزار و ۱۰۷ هیات مذهبی در گیلان سخن گفت و عنوان کرد: تشکیل هیئت‌های مذهبی در تمام شهرستان‌های استان گیلان موضوع مهمی است که در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی اجرای طرح حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در سواحل گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: به زودی طرحی که مربوط به سواحل است در شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می‌شود تا از این طریق با کمک مسئولان وضعیت کنونی را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات