گردهمایی سیاسی ویژه پایوران و سربازان در فنوج برگزار شد

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: جوانان هر کشور آینده سازان کشورشان هستند، هر وقت میدان و انجام کار را به جوانان واگذار کردیم سربلند و پیروز بیرون آمدیم .
کد خبر: ۹۱۴۹۱۷۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج،  گردهمایی سیاسی ویژه  پایوران و سربازان وظیفه در ناحیه  مقاومت بسیج سپاه فنوج با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این گردهمایی  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رسالت مهم و اساس در بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثر و اساسی آن را برعهده جوانان قرار داده است.
 
وی افزود: جوانان هر کشور آینده سازان کشورشان هستند هر وقت میدان و انجام کار را به جوانان واگذار کردیم مطمئنا سربلند و پیروز بیرون آمدیم و آنجایی که اگه جوانان خسته شدند و در رکاب کار وعمل نیامدند هیچگونه پیشرفتی حاصل نمی گردد.
 
حجت الاسلام اکبر پور در ادامه اشاره‌ای به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته داشت و افزود: ما از اول انقلاب درگیر و دچار مسائل اقتصادی و نظامی بودیم، هر کدام در برهه  و زمانه خودش اما امروزه که مسائل و مشکلات اقتصادی فشار بیشتری روی آورده مسئله امروزه نیست.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما از اول انقلاب این مشکلات را داشتیم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس توانستیم در مقابل ابرقدرت‌های جهان بایستیم و صبر و تحمل پیشه کنیم، بدون هیچگونه امکاناتی توانستیم بایاری خداوند پیروز بشویم، مشکلات اقتصادی امروزه آنچنان مسئله ای نیست که مانتوانیم ازپسش بربرداریم، اما بی تدبیری‌های از سوی دولتمردان وجود دارد و قابل حل هست، دولت هادر حال رفت و آمد اند اماچه بسا این روسیاهی و لکه ننگ  بروی آنان خواهدماند.


ارسال نظرات