مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

كاهش پیك مصرف با تغییر ساعات اداری در برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در راستای مدیریت مصرف از اول تیر ماه تا پایان مرداد ماه ساعت کاری ادارات تغییر می کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۳۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی بیان کرد: با پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت های صنعت برق آذربایجان، ساعات کاری ادارات آذربایجان شرقی از روز شنبه یک تیرماه یک ساعت زودتر شروع شده و یک ساعت زودتر خاتمه می یابد.

وی ادامه داد: این پیشنهاد به موافقت استانداری رسیده و مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری، این تغییر ساعات را طی نامه ای به ادارات استان ابلاغ کرد.

کاظمی گفت: پایش بار ساعتی حادث شده حوزه عملیاتی شرکت از تاریخ 18 خرداد تاکنون نشان می دهد حداکثر مصارف و تجاوز از سقف مجاز تعیین شده از ساعات 9:30 تا ساعت 18 عصر اتفاق افتاده و تغییر ساعت شروع و خاتمه کاری ادارات و کاهش بار مصرفی ادارات بعد از ساعت 13، کمک شایانی در بارزدایی خواهد داشت.

وی در خصوص بکارگیری دیزل ژنراتورهای موجود در ادارات تشریح کرد: ادارات و سازمان های استان ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق موظف به بکارگیری دیزل ژنراتور از ساعت 12 تا آخر وقت اداری می باشند و شرکت توزیع برق تبریز مجاز به قطع برق ادارات و سازمان هایی که ساعات کار ابلاغی را رعایت ننموده اند و از برق شهری استفاده می کنند، می باشد.

کاظمی خاطر نشان شد: ادارات و سازمان ها مکلفند در پایان وقت اعلام شده نسبت به خاموش کردن کلیه سیستم های سرمایشی و روشنایی خود اقدام نمایند.

 فعالیت کلیه مراکز خدمت رسانی، امدادی و درمانی با تاکید بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف برق طبق روال عادی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار