مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام علیمحمدی بیان کرد: در جامعه کنونی ما باید راه و روش شهید چمران برای همگان آَکار شود و نسل جوان ما بایدبدانند که شهید چمران با تحصیلات عالیه ، زیر بار ظلم نرفت و در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۴۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیمحمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، در جم اساتید دانشگاه های ایلام گفت: شهید چمران در بحبوحه صحنه ­های نبرد با الهام گرفتن از کربلای امام حسین (ع) و انرژی گرفتن از این اسوه جاودانه حماسه سازی­ های عرفانی، به پیش می­ تاخته درحالی که درونش نیز غوغایی ملکوتی برپا بوده است.

وی افزود: شهید چمران از هیچ نکته ­ای و لحظه ­ای برای خودسازی و مناجات با محبوب غفلت نمی­ کرد و همیشه یاد خدا بود و راه حق را سرلوحه کار خود قرار می داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ، خاطرنشان کرد: در جامعه کنونی ما باید راه و روش شهید چمران برای همگان آَکار شود و نسل جوان ما بایدبدانند که شهید چمران با تحصیلات عالیه ، زیر بار ظلم نرفت و در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و به شهادت رسید.

وی بیان داشت: عده ای هستند در جامعه که مذاکره با آمریکا را تنها راه پیشرفت و موفقیت و برون رفت از مشکلات می دانند ولی چه بسا این افراد از سرگذشت کشور هایی آمریکایی ها آنان را به خاک خون کشید ، آگاه شوند قطعا پشیمان خواهند شد و بنا به گفته مقام معظم رهبری ، مذاکر با آمریکا سم است.

حجت الا سلام علیمحمدی، با اشاره به اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب ، بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب ، با صلابت و قدرت ، رهبری جهان اسلام را بر عهده دارد و برای همگان آشکار است که رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مسلمانان جهان ، راهبردی است  دشمنان به خوبی درک کرده اند که هر مقدار که هزینه کنند تا بلکه به خیال خودشان آسیبی به نظام و جهان اسلام وارد کنند، با یک سخنرانی ولی فقیه ، شکست می خورند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در گام دوم انقلاب موفق شویم و به قله های پیشرفت و ترقی دست پیدا کنیم باید امید و نشاط  و روحیه جهادی در دانشگاه ها نهادینه شود.

 

ارسال نظرات