خبرهای داغ:
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی خبر داد
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: طرح کاروان‌های «مهر درخشان رضوی» در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۷۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

حجت‌الاسلام‌ اکبر نوروزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: طرح کاروان‌های «مهر درخشان رضوی» در استان اجرا می‌شود، تا از این رهگذر نسبت به اعزام افراد کم‌بضاعت به زیارت ثامن‌الحجج اقدام شود.

این مسوول گفت: با مساعدت آستان قدس رضوی ۴ هزار و ۳۶۸ زائر اولی محروم آذربایجان غربی در قالب ۱۰۴ کاروان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی ادامه داد: کانون زائراولی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی، طی سه سال گذشته برنامه اعزام زائران زیارت‌اولی را به‌صورت جدی در دستور کار قرار داده و در این مدت ۴ هزار و ۳۶۸ زائر محروم زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف شدند.

نوروزنژاد تصریح کرد: این زائران در قالب طرح کاروان‌های «مهر درخشان رضوی» با این پیش‌شرط که سن این افراد بالای ۴۰ سال، محرومیتشان محرز یا از آخرین سفرشان به مشهد ۱۰ سال گذشته باشد، به حرم منور رضوی مشرف می‌شوند.

وی خدمت به زائران و دوست‌داران رضوی در تمام کشور را افتخاری بزرگ برشمرد و یادآور شد: آستان قدس رضوی تسهیل شرایط زیارت مردم شریف ایران را سرلوحه امور قرار داده و تأمین تمام نیازهای زائران را مورد توجه قرار داده است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: زائر اولی‌های مشهد مقدس یک وعده اطعام را در مهمانسرای امام رضا(ع) هستند و بقیه وعده‌های غذایی نیز از آشپزخانه واقع در محل اسکان این زائران تهیه می‌شود.

نوروزنژاد با اشاره به مدت‌زمان حضور زائراولی‌هایی که به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت: مدت‌زمان اسکان این زائران ۳ روز است و محل اسکان آنها نیز در زائرشهر رضوی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات