خبرهای داغ:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قم با بیان اینکه ۱۴۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری استان در بخش گردشگری در سال ۹۷ بوده است، گفت: به دنبال برهم زدن توازن روستا و شهر نیستیم و با هدف حفظ اشتغال به دنبال توسعه این بخش هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۷۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی حیدرآبادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری اظهار داشت: گردشگری محور توسعه استان است و برای آنکه یک هتل و یا مجتمع گردشگری ساخته شود چندین دستگاه و نهاد در ساخت و ایجاد آن درگیر هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان قم با بیان اینکه در استان قم ۱۱ هزار و ۷۰۳ تخت داریم، گفت: افزایش ماندگاری گردشگران یکی از کار‌هایی است که باید در استان انجام شود، زیرا انجام این کار سبب می‌شود حتی در حوزه گردشگری بسیاری از صنایع ما به فروش برسد.

وی با تأکید بر حفظ فرهنگ قم گردی در استان ابراز کرد: یکی از برنامه‌های ما در روستا‌های استان افزایش حضور و ماندگاری گردشگران در روستا‌ها است.

حیدرآبادی با بیان اینکه در سال گذشته برای بیش از هزار نفر در حوزه گردشگری آموزش داده‌شده است، افزود: به دنبال آن هستیم که در بازار‌های کشور‌های هدف حضور پررنگی داشته باشیم، کشور هدف در زمینه گردشگری کشور عراق است و امروز مدت ماندگاری زائران و گردشگران عراقی به ۱۰ الی ۱۵ روز رسیده است.
ارسال نظرات