خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از تکریم پاسداران بازنشسته و پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس که ساکن روستاهای هندیجان هستند به همراه معاونت تعلیم و تربیت ناحیه و مسئول بازنشستگان پاسدار شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۰۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: یکی از عمده کارهای خوب و تاثیر گذار در ایجاد روحیه و انگیزه همین سرکشی و تکریم پاسداران باز نشسته است که خدمات صادقانه ایی در مجموعه سپاه داشتند .

وی افزود: این پاسداران بازنشسته در دوران هشت سال دفاع مقدس همواره در راه دفاع از حریم ولایت پای کار بودند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و اکنون در کنار نیروهای جوان پاسدار تجربیات خود را در اختیارشان قرار داده اند که اینگونه کارها ارزشمند و مفید است.

وی بابیان اهمیت به خواسته های پاسدار بازنشسته یک افتخار است گفت: پاسداران بازنشسته با اخلاص خواسته هایی دارند که ما وظیفه داریم توجه کنیم و در حد توان پیگیر باشیم و این پاسداران با علاقه همچنان در مراسمات ملی و مذهبی و برنامه های سپاه و بسیج فعال و حضوری تاثیر گذار دارند.

سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : ما هر چه پیشرفت در کارها داریم به برکت تلاش پاسداران بازنشسته است که با عملکرد خود خدمات ارزنده ایی برای توسعه اهداف و دستاوردهای انقلاب و مخصوصا کارهای خوب و ارزشمند سپاه داشته اند که همه ماها قدر شناس این همه ایثار و شجاعت پاسداران بازنشسته هستیم .

وی بااشاره به در خواست همکاری از پاسداران پیشکسوت بیان کرد : جوانان مومن پاسدار با همکاری پاسداران باز نشسته و پیشکسوت می توانند کارهای بزرگی برای پیشرفت برنامه‌های سپاه و بسیج داشته باشند چون باز نشستگان پاسدار در طول هشت سال دفاع مقدس و خدمات ۳۰ساله خود تجربیات ارزنده ایی از خود به یادگار گذاشته اند که بایستی با بهترین شکل ممکن استفاده شود .

در ادامه گزارش خبری ، مسئول بازنشستگان پاسدار ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد:با برنامه ریزی و هماهنگی از پاسداران باز نشسته و پیشکسوت شهری و روستایی سرکشی و به شایستگی از آنها تجلیل خواهد شد و ما هرکاری برای این بزرگواران انجام بدهیم بازم کم است.

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی عنوان کرد : خدمت به این پاسداران پیشکسوت و باز نشسته همواره باعث افتخار بوده و با دلگرمی آنها موجب انگیز در میان پاسداران جوان و بسیجیان می شود و تکریم آنها ارزشمند و قابل تحسین است.

سرگرد پاسدار شنبدی تصریح کرد : به همراه فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه از دو پاسدار بازنشسته برداران رمضان عبادی از روستای کریم آباد و غلام علی عبادی در روستای جیری از توابع شهرستان هندیجان دیدار و از آنها برای تمام خدمات شایسته دوران پاسداری به نیکی تجلیل شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها