رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان از بسیج خبرنگاران و عکاسان خبری استان برای پوشش خبری اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در کردستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۰۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرگکزاری بسیج از کردستان، اصغر عبدی‌فر اظهار کرد: کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان فردا پنج شنبه سی‌ام خردادماه ۹۸ در شهر سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان به شمار می‌رود، ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران استان در زمینه اطلاع‌رسانی خوب برنامه‌های کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان، افزود: تمامی خبرنگاران و عکاسان خبری استان برای پوشش این کنگره بسیج شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی به صورت زنده از شبکه‌های خبر، شما و شبکه استانی کردستان پخش خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان یادآور شد: تاکنون در راستای اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری این کنگره عظیم بیش از سه هزار و ۵۰۰ خبر، گزارش و زندگینامه از شهدای استان در خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، نشریات محلی و روزنامه‌های سراسری منعکس و منتشر شده است.

عبدی‌فر بیان کرد: در راستای انعکاس هرچه بهتر این رویداد فرهنگی که با حضور مسوولان لشکری و کشوری، خانواده شهدا، مسوولان استان و عموم مردم برگزار می‌شود، تمامی نمایندگان رسانه‌های استان از جمله خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و سراسری، پایگاه‌های خبری و صدا و سیما در کنگره حضور خواهند یافت.

وی اطلاع‌رسانی و انعکاس کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان را حرکتی موثر در ماندگاری این رویداد فرهنگی خواند و بیان کرد: رسانه‌ها در راستای حفظ حماسه‌های تاریخی اثرگذارند و قطعا با انعکاس این کنگره ملی گامی در تکریم خانواده شهدا و ماندگارتر شدن نام و یاد شهدا برداشته خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات