فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت: طرح جوانه‌های صالحین با هدف پربار کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همزمان با سراسراستان اردبیل در اصلاندوز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

طرح تابستانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین حسین زاده از آغاز اجرای طرح جوانه های صالحین شهرستان اصلاندوز با شعار محوری "ایجاد زمینه تحقق گام دوم(گام دومی ها)"در تابستان امسال خبر داد.

وی توانمندسازی کادر بسیجی برای انقلاب اسلامی برای اداره بسیج در سطوح مختلف را هدف اصلی این طرح دانست و گفت:طرح جوانه های صالحین در قالب 9 محور قرآنی،معارف اسلامی،مهارتهای فنی و حرفه ای،موضوعات علمی،هنری و فرهنگی، ورزشی، بصیرتی سیاسی، عملیات امداد و نجات، ابتکارات و خلاقیت و اردوهای جهادی، تفریحی و علمی در سطح مساجد اجرا می شود.

فرمانده ناحیه عشایری گفت: این طرح به منظور استفاده مطلوب از فرصت ایام تابستان برای رشد و تعالی بسییجان و اعضای حلقات صالحین،شناسایی و جذب افراد مستعد جهت عضویت در بسیج،حفظ و انسجام حلقه های تربیتی صالحین، تقویت شجره طیبه صالحین و نقش آفرینی بسیجیان در پایگاههای مقاومت -ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و خلق روحیه سازندگی،اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان و انسجام بخشی متربیان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در پایگاههای بسیج برگزار می شود.

حسین زاده گفت: آموزش رو خوانی و روانخوانی قرآن کریم، موضوعات اعتقادی، آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای، رشته های هنری، ورزشی و برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی و سبک زندگی از جمله برنامه های طرح جوانه های صالحین است.

وی به تهاجم فرهنگی و عرصه جنگ نرم دشمنان علیه کشور به ویژه جوانان و نوجوانان اشاره و تصریح کرد:پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می تواند توطئه های ننگین دشمنان را نقش بر آب کند.

فرمانده بسیج عشایری استان با بیان اینکه زمان و مکان افتتاحیه طرح جوانه های صالحین متعاقبا اعلام می شود گفت:طرح تابستانی جوانه های صالحین در 4 پایگاه مقاومت بسیج عشایری به طور رسمی از 5 تیر آغاز و تا 31 شهریور ماه امسال ادامه می یابد و بسیجیان عادی،فعال و عموم جوانان و نوجوانان از رده سنی 9 الی 29 سال می توانند با مراجعه به پایگاههای بسیج در این طرح ثبت نام کرده و از کلاس‌ها و آموزش های مختلف استفاده کنند.

ارسال نظرات