معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مدیران روند جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در هرمزگان را تسریع کنند.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۳۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ایرج حیدری در نشست هم اندیشی برای افزایش جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان اظهار کرد: وجود جزایر متعدد، مناطق ویژه اقتصادی، مناطق آزاد تجاری و صنعتی، قابلیت های کشاورزی، سواحل گسترده، ظرفیت های بندری و ریلی هرمزگان را به استانی شاخص برای سرمایه‌گذاری در کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان با همکاری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و سایر دستگاه های مسئول زمینه جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در هرمزگان را بیش از پیش با رفع موانع پیش رو تسریع کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به فرصت های بسیار خوبی که هرمزگان برای سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف نظیر صنعتی، کشاورزی، شیلاتی دارد وظیفه مدیران به ویژه مدیران اقتصادی استان برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در سطح ملی و بین المللی و جذب سرمایه‌گذارها سنگین است.

حیدری عنوان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان فرصتی مغتنمی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان بود، ضروری است دستاوردهای این همایش مهم از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط تا تحقق کامل با جدیت دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: تحقق کامل طرح های سرمایه گذاری در هرمزگان تحولات جدی در حوزه اشتغال و تولید ایجاد خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مسئولیتی مهم در جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در استان دارد که برای تحقق این مهم بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

حیدری ابراز کرد: اداره کل امور مالیاتی استان زمینه جذب سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی را در هرمزگان با اعطاء مشوق های مالیاتی با جدیت دنبال کند.

ارسال نظرات