بازدید مسؤولان ستاد عتبات عالیات هرمزگان از بزرگترین پروژه جهان اسلام

مسؤولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان از بزرگترین پروژه جهان اسلام در نجف اشرف بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۴۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسؤولان ستاد عتبات عالیات استان هرمزگان از صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به عنوان بزرگترین پروژه جهان اسلام بازدید کردند.

وحید جابری مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات قشم و سرپرست تیم اعزامی هرمزگان به کشور عراق در گفت‌و‌گوی تلفنی با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: این سفر با هدف بازدید میدانی مسؤولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر استان هرمزگان از عملکرد ستاد و محل هزینه‌کرد اعتبارات مردمی جمع‌آوری شده در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز سفر از 26 خردادماه، افزود: این سفر یک هفته به طول می‌انجامد و تیم اعزامی، دوم تیرماه به هرمزگان باز می‌گردد.

سرپرست تیم اعزامی هرمزگان به عتبات عالیات ابراز داشت: بازدید از صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف با 220 هزار مترمربع زیربنا به عنوان بزرگترین پروژه جهان اسلام برنامه شاخص این سفر است.

جابری ادامه داد: عملیات عمرانی بخش زیارتی 97 درصد و سایر بخش‌ها شامل کتابخانه، مدرسه علمیه، مهمانسرا و مضیف نیز ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی بازدید از صحن حضرت زینب در کربلای معلی را بخش دیگری از برنامه بازدید تیم اعزامی برشمرد و اضافه کرد: چهار درب حرمین امامین عسکریین در سامرا نیز که پیش از این توسط مردم استان هرمزگان اهداء شده بود نیز مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

سرپرست تیم اعزامی هرمزگان به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: حمایت مالی مردم هرمزگان نقش برجسته‌ای در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و صحن حضرت زینب(س) در کربلا داشته که انتظار این حمایت‌ها همچنان تداوم یابد.

ارسال نظرات