استاندار هرمزگان مطرح کرد:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی

دکتر همتی با صدور پیامی، مردم را به شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۴۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر « فریدون همتی » با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در کشور بیان کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت سراسری در سراسر کشور با هدف ترویج کتابخوانی و شناخت معصومین در حال اجراست.

 

همتی با بیان اینکه این رخداد برای چهارمین سال در استان هرمزگان اجرا می‌شود، اذعان کرد: متأسفانه حضور مردم استان در این جشنواره در سالهای پیشین کمرنگ بوده است و با توجه به اینکه این جشنواره از تنوع منابع و تنوع اجرایی برخوردار است، مردم می توانند متناسب با علاقه و سن خود منابع مختلفی را برای مطالعه و شرکت در این مسابقه انتخاب نمایند.

 

وی ادامه داد: این جشنواره به دو شکل آنلاین و مکتوب برگزار میشود و منابع جشنواره هم به صورت الکترونیکی قابل دانلود است و هم میتوان با مراجعه به کتابخانه های عمومی، این منابع را دریافت کرد و انتظار می رود علاقه مندان و عاشقان اهل بیت با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، معرفتشان را نسبت به اهل بیت افزایش داده و آنچه را که نسبت به این بزرگان دینی یاد می گیرند سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

استاندار هرمزگان افزود: مردم، صدا و سیما و رسانه‌های مختلف دیگر بتوانند مشارکت و استقبال گسترده‌ای از این حرکت عظیم فرهنگی داشته باشند تا شاهد جریان سازی  قابل توجهی در این زمینه باشیم.

 

گفتنی است مهلت شرکت در این جشنواره تا 15 تیرماه تمدید شده است و کتابخوانان میتوانند با مراجعه به سایت www.razavi.iranpl.ir  در این جشنواره شرکت کنند. 

ارسال نظرات