رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در راستای بهبود فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسعه فرهنگی مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۶۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در نشست با بخشدار بیارجمند به میزبانی بخشداری این بخش اظهار کرد: شناسایی آسیب‌های موجود در منطقه و رفع آن‌ها در راستای بهبود فرهنگ عمومی در قالب توسعه فرهنگی مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، حضور هنرمندان و گروه‌های هنری، راه اندازی کتابخانه سیار، اهدا کتاب به کانون‌های فرهنگی و هنری و مساجد منطقه بیارجمند و... ازجمله برنامه‌هایی است که در خصوص فرهنگسازی در این منطقه انجام خواهد شد.
در ادامه این نشست روح الله کریمی، بخشدار بیارجمند گفت: حضور هنرمندان و اساتید برجسته و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و بهبود فرهنگ عمومی اثرگذار است.
سید ابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز ضمن تاکید بر استفاده از فرصت جشنواره رضوی برای شناسایی استعداد‌ها گفت: این اداره در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق کم برخوردار بیارجمند همکاری لازم را در برگزاری نشست‌های کتابخوان و اهدای کتاب خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها