خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صورت می گیرد
شنبه هشتم تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام حعفر صادق(ع) مراسم تشییع و تدفین سه شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۶۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

مهدی رحیم‌آبادی، معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از تشییع سه شهید گمنام روز شنبه هشتم تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در بیرجند خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولین در فرودگاه بیرجند برگزار می شود اضافه کرد: دو شهید در چهکند بیرجند و یک شهید در سپاه انصارالرضا (ع) استان دفن می شوند.

رحیم آبادی عنوان کرد: در 10 استان کشور در این روز مراسم تشییع 110 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس برگزار می شود که از این تعداد 50شهید شناسایی شده اند و 60 شهید گمنام هستند.

وی از برنامه ریزی دقیق مراسم در نقاط مختلف استان همزمان با ورود شهدا روز یکشنبه در فرمانداری خبر داد و گفت: چون ایام همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی است سعی داریم در مجالسی که به این مناسبت برگزار شود یادبود شهدا را نیز برگزار کنیم.

معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی یادآور شد: امروز جلسه‌ای با حضور اعضای ستاد استقبال در دفتر آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و با ریاست ایشان تشکیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها