خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۴۹۳۷۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با سراسر استان رزمایش «بسیج کشاورزی جهاد خدمت» با همکاری جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی، بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی از 27خرداد به مدت سه روز در شهرستان سربیشه برگزار شد.

در دومین روز از رزمایش کارگاه توجیهی ـ آموزشی برای کشاورزان و دامداران  روستای شیرگ آقا و باغستان با موضوع تغذیه دام و بیماری های رایج دام، با مشارکت  کارشناسان دامپزشکی استان و شهرستان انجام شد.

رمضانی رئیس دامپزشکی شهرستان سربیشه گفت: ضدعفونی رایگان اماکن دام های روستای شیرگ آقا بخش مرکزی  معاینه و تجویز داروهای مورد نیاز جهت دام های بیمار توسط کارشناسان دامپزشکی از دیگر برنامه های دومین روز از رزمایش بسیج کشاورزی در این منطقه بود.

درسومین روز از رزمایش نیز اکیپ هایی از جهاد کشاورزی و دامپزشکی به روستای چاه خزایی در بخش درح اعزام و خدماتی مانند روستای شیرگ و باغستان به مردم این روستا هم ارائه شد.

محمدرضا نینوایی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی ومنابع طبیعی شهرستان سربیشه گفت : گروههای جهادی که ازسوی جهادکشاورزی ودامپزشکی به روستاها اعزام می شوند هرکدام با نام یک شهید کشاورز از شهدای کشاورز شهرستان سربیشه نامگذاری شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها