فرمانده سپاه بیجار با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان گفت: مهمترین پیام کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان برقراری امنیت پایدار در این استان است.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۷۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
سرهنگ سعید شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ استان کردستان اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز انقلاب اسلامی ایران مدیون خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای بزرگ در انقلاب اسلامی ایران است افزود: کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان مهمترین اقدام فرهنگی برای جوانان امروز که هشت سال دفاع مقدس را با آن فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و مقابله با دشمن و پاکسازی استان کردستان و رشادت‌های مهاجرین و انصار را ندیده اند است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید به نسل آینده انقلاب انتقال داده شود، عنوان کرد. گنجینه بزرگ دفاع مقدس موجب بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر گزند دشمنان شده است و این دستاورد‌های بزرگ دفاعی و جهادی باید به نحو احسن به نسل جدید انتقال داده شود.

شعبانی گفت: باید در گام دوم انقلاب از ظرفیت‌های هشت سال دفاع مقدس و فداکاری شهدا و ایثارگران برای برقراری امنیت هر چه بیشتر کشورمان بهره برداری بکنیم و تنها راه استفاده از این ظرفیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در قالب یادواره‌های شهدا و کنگره‌های ملی است.

وی با تاکید بر اینکه شهدای استان کردستان چه مهاجر و چه انصار در پاکسازی این استان مرزی از لوث معاندان و ضد انقلاب سختی‌ها زیادی کشیدند، اظهار داشت: برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان فرصت مغتنمی است که نه تنها مردم استان کردستان بلکه مردم ایران با تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و فداکاری‌های که در خطه خون رنگ کردستان اتفاق افتاده و موجب برقراری امنیت استان کردستان شده بیشتر آشنا خواهند شد.

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: مردم کردستان قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستند و امنیت استان کردستان برای مردم این خطه و کشور خیلی اهمیت دارد و آن را با هیچ چیزی عوض نخواهند کرد.

شعبانی اذعان کرد: کنگره ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان رخداد بزرگ استانی است که نقش مهمی در معرفی این استان در حوزه‌های مخنلف دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات